Introkursus i neuromarketing

Har du nogensinde rykket dig i håret over, at kunderne gør noget helt andet end det, som du tænker er så indlysende? Hos Neurolab i VIA kan vi undersøge den ubevidste reaktion hos forbrugeren – hvad end det er på markedsføringsmateriale, fysiske produkter eller digitale oplevelser. Én ting er nemlig, hvad kunderne fortæller dig, at de synes. Noget andet er, hvordan de reagerer.

Fakta

  • Uddannelsestype
    Kursus

Om kurset

  • ​Bliv kontaktet når vi udbyder dette kursus næste gang og kom forrest i køen til en plads på holdet:​ Klik ​her​​.​​

    ​​​Få indsigt i, hvordan VIA Neurolab kan give ny og spændende viden om lige præcis din virksomheds målgruppe.

    Om VIA Neurolab
    Med metoder fra neuroscience samt viden omkring neuromarketing og forbrugeradfærd kan vi i Neurolab’et vha. eyetracking afdække, om forbrugeren rent faktisk lægger mærke til de ting, som I ønsker, de skal, og vha. ansigtsmimikanalyse vise hvordan de reagerer emotionelt på det.

  • ​På kurset giver vi jer som virksomhed en overordnet introduktion til, hvordan man kan bruge neuromarketing i virksomheder. Vi fortæller om feltet, hvad man kan undersøge samt hvilke metoder, vi bruger i lab’et.

    Derudover opsætter vi med udgangspunkt i en problemstilling fra jeres virksomhed et eksperiment, hvor vi undersøger, hvor kursets deltagere kigger hen og hvordan de reagerer, når de eksponeres for stimuli fra jeres virksomhed.

    På kursets anden dag gennemgår vi resultaterne samt hvordan I kan bruge dem i jeres arbejde. Kurset er tilrettelagt med fokus på jeres virksomheder, og der er rig mulighed for at stille spørgsmål og diskutere undervejs.

  • ​Kurset er inkl. frokost.

    Vi sender information om, hvad I skal medbringe inden kurset. Det er ikke nødvendigt at have specielt software for at deltage.

Kontakt

mari480x480.jpg

Faglig kontakt