Print
Programming Workshop 1 (XR-)
Code
XR-WS1
Version
2.0
Offered by
Software Ingeniør
ECTS
Prerequisites
Generelle adgangskrav
Main purpose
Værkstedskursets formål er at forbedre de studerende færdigheder i forhold til kurset i OOP1.
Knowledge
Ingen
Skills
Efter at have gennemført dette kursus skal de studerende:
- kunne forstå centrale emner relateret til OOP1 kurset
- have praktisk programmeringserfaring
- kunne forbedre den praktiske oversættelse af UML-klassediagrammer til kode
Competences
Topics
Teaching methods and study activities
Der er 32 lektioner fordelt over 10 uger.
Resources
Samme som brugt i OOP1-kurset.
Der gives yderligere øvelser på værkstedspraktikkurset.
Evaluation
Examination
Det kræver 75% fremmøde at bestå WS1.
Merit tildeles på baggrund af karakteren 10 eller 12 i en midtvejstest i OOP1 og til studerende med merit for OOP1.
Godkendelse eller meritoverførsel af denne workshop er en eksamensforudsætning for kurset OOP1.
Grading criteria
Additional information
Responsible
Søren Klit Lambæk (sklm)
Valid from
01-08-2024 00:00
Course type
Keywords
Programmering, workshop, værkstedskursus, UML, OOP1